Norefjell Golfklubb

Logg inn på golfbox

Søk på siden

Infoskriv april 2018

Påsken er overstått og skisesongen går mot slutten, som også betyr at det går mot vår og grønt gress, og vi kan banke rust av golfkøllene!

Palmelørdag ble det gjennomført årsmøte i golfklubben og generalforsamling i Norefjell Golfbane as.

Årsmøte i klubben

Etter mange år med uendret årskontingent bestemte årsmøtet at klubben må hente inn noen av de økte årlige kostnadene med å øke årskontingenten for A-medlemmer med 200,- og med 100,- for C-medlemmer. Lønnskostnadene øker med 2-3% pr år og selv om inflasjonen fortsatt er lav, gir det utslag over mange år. Vi minner om at klubben styres etter dugnadsmodell og styrets målsetting er å pløye mest mulig av inntektene til banevedlikehold og baneutvikling. Endringen gjelder fra sesongen 2019.

Det er også endringer i klubbens styre. Finn Stenberg går av etter 2 år i formannsstolen, og vi er glade for at av Lars Tore Fladhus takket ja til å overta stafettpinnen. Erik Svendsen trer også ut av styret og mottok klubbens hederstegn. I tillegg til Lars Tore består styret nå av Nils Olav Rislå, Knut Bakken, Tor Fretland, Vegard Bøe (ny) og Rune Kaland.

Dugnad og baneåpning

Det er ikke helt enkelt å sette en nøyaktig dato for dugnad og baneåpning etter denne vinteren, men banekomiteen sikter mot dugnad lørdag 5.mai og baneåpning så fort dugnaden er gjennomført. Som dere vet er vår bane for det meste på sandgrunn og tørker veldig fort opp.

Dugnaden vil som i fjor fokusere på nødvendig arbeid for å gjøre banen spilleklar, samt fortsette arbeidet med å rydde i kratt og busker inntil baneområdet.

Frivillig bidrag til Norefjell golfklubb Det er fortsatt mulig å gi et frivillig bidrag til klubben, som nevnt i tidligere infobrev.

1)            Gratis kaffe og pollett til bidrag over 300,-

2)            Gjestegreenfee til bidrag over 1000,-

3)            Betaling er enkelt med VIPPS

Bare VIPPS penger til Norefjell gk (søkes opp med navn eller 10391), og skriv navnet ditt i meldingsfeltet.

4)            Eller betal til konto 2372.56.08365

Golfpakke Hotell Norefjell Ski & Spa

Klubben vil i samarbeid med Hotell Norefjell Ski & Spa videreføre det supergode tilbudet vi introduserte i fjor. Følg med på hjemmesiden og Facebook for priser nærmere sesongen. Inviter med familie og venner og nyt en deilig weekend på Norefjell med golf og spa!

Familie eller venneturneringer

Vi har hatt en fin økning i familie- eller venneturneringer de siste årene. Det er bare å ta kontakt med oss på info@norefjell-golf.no så hjelper vi med å reservere tid på banen. Dette kan selvsagt kombineres med tilbudet nevnt ovenfor.

Våre sponsorer

Ringnes Gård